سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنوز
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]
نویسنده : من و خودم:: 89/12/16:: 8:11 صبح

"مهم نیست شیر باشی یا آهو، مهم اینه که هر روز صبح که از خواب  بیدار می شی با آخرین سرعت شروع به دویدن کنی "

این جمله بسیار زیبا از نلسون ماندلا امروز برام اس ام اس شده بود منم برای هنوز نوشتم تا بیدار که شد مثل شیر یا آهو بدوه من می دونم در تو این نیرو هست پس پاشو بدو تا منم می دوم .

پیشنهاد : امروز خودت رو به یه نوشیدنی که خیلی دوست داری دعوت کن


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

27663:کل بازدید
17:بازدید امروز
1:بازدید دیروز
درباره خودم
هنوز
لوگوی خودم
هنوز
لوگوی دوستان

لینک دوستان

کلبه تنهایی
کافه آنتراکت
نوازنده

فهرست موضوعی یادداشت ها
کم .
بایگانی
شهریور 1388
اشتراک