سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنوز
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
دانش برای آنکه بدان عمل می کند، مایه رشد است . [امام علی علیه السلام]
نویسنده : من و خودم:: 89/4/9:: 1:1 صبح

"لیلی گفت پایان قصه ام زیادی غم انگیز است ، مرگ من، مرگ مجنون،
پایان قصه ام را عوض می کنی؟
خد ا گفت: پایان قصه ات اشک است . اشک دریاست،
دریا تشنگی است و من تشنگی ام، تشنگی و آب . پایانی از این قشنگتر بلدی؟"
اینها بخشی از کتاب کوچکی به نام همین عنوان از خانم عرفان نظر آهاری می باشد امیدوارم بخوانید و لذت ببرید

**لیلی به قصه اش برگشت .

این بار اما نه به قصد مردن.

که به قصد زندگی.

و آن وقت به یاد آورد که تاریخ پر بوده از لیلی های ساده گمنام**


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

27656:کل بازدید
10:بازدید امروز
1:بازدید دیروز
درباره خودم
هنوز
لوگوی خودم
هنوز
لوگوی دوستان

لینک دوستان

کلبه تنهایی
کافه آنتراکت
نوازنده

فهرست موضوعی یادداشت ها
کم .
بایگانی
شهریور 1388
اشتراک