سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنوز
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
مایه توانگری خردمند، حکمتش و مایه عزّت وی قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]
نویسنده : من و خودم:: 89/10/8:: 12:51 صبح

شبی که امشب شبش  نامیده ام                                از آن سوی دیوار دل تابیده است

شبی که شب آرزو نام خواهد شد                               از او به عنوان سبو یاد خواهد شد

 شبی که دلم ز غصه می لرزد                                  تمام من ز او پر است و من می ترسم

شبی که کلنجار می رود با تنم                                   نگاه من به اشکهای بر پیرهنم

شبی که سپیده به دادش نمی رسد                               سردی نگاه قهر به پایش نمی رسد

"شبی که من به درد رسیدم"                                    با فروغ تا خود صبح گریستم

شعر من شب شد و تاریک گشت                                 قلم از نوشتن باریک گشت

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

27673:کل بازدید
27:بازدید امروز
1:بازدید دیروز
درباره خودم
هنوز
لوگوی خودم
هنوز
لوگوی دوستان

لینک دوستان

کلبه تنهایی
کافه آنتراکت
نوازنده

فهرست موضوعی یادداشت ها
کم .
بایگانی
شهریور 1388
اشتراک