سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنوز
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
اگر دوست داری که خداوند دوستت بدارد، به دنیا بی علاقه باش و اگر دوست داری مردم دوستت بدارند، هرگاه از مال دنیا چیزی به دستت افتاد، آن را به سوی آنان بیفکن [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : من و خودم:: 89/7/26:: 10:10 عصر

بورژوا شدی ناقلا! خودم امروز دیدمت با یه ....... خیلی قشنگ (از اونا که به......... چرم چسبوندن)! تازه از اونا که به گوششون می زنن و تو خیابون راه می رن که صدای کسی رو نشنون هم زده بودی !به هر حال که بد به نظر نمی آمدی .چند وقت پیشا از یه ساختمون می تونستم حیاط خونه قدیمیتون رو ببینم. 

این روزا داغونم! نه از بیرون از درون . همه چی خوب به نظر می آد . ارشد می خونم ، موقعیت شغلی هم بد نیست، زندگی آرومی دارم ولی دل دیوانه و نا آرومی که نمی دونم کجا می شه بهش افسار زد .بهت خیلی نیاز دارم خیلی بیشتر از اونیکه خودت فکر کنی ...... تو که ازم رو بر می گردونی  کاش حد اقل آق‍ای ذاتعلی رو پیدا می کردم .(( حس میکنم وقت گذشته......)‏کاش فروغ زنده بود اونوقت من هر طور شده بود می رفتم باهاش زندگی می کردم.

در فرصت میان ستاره ها شلنگ انداز رقص می کنم

دیوانه به تماشای من بیا

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

27674:کل بازدید
28:بازدید امروز
1:بازدید دیروز
درباره خودم
هنوز
لوگوی خودم
هنوز
لوگوی دوستان

لینک دوستان

کلبه تنهایی
کافه آنتراکت
نوازنده

فهرست موضوعی یادداشت ها
کم .
بایگانی
شهریور 1388
اشتراک