سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنوز
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : من و خودم:: 89/3/5:: 8:9 عصر

بعضی از آدما تکلیفشون با خودشون روشن نیست. مثلا" نمی تونن تحت هیچ شرایطی نسبت به مسائلی که پیش میاد واکنش نشون بدن. در واقع قدرت تصمیم گیری ندارن و همیشه دارن تاتی تاتی راه می رن . هیچ وقت نمی تونن بدوند یا به وقتش  استراحت کنن. این طور آدما همیشه و همه جا اطرافیانشون از دستشون شاکی اند. مثلا" پسری که نمی تونه بین همسرش یا خانواده خودش تعادل ایجاد پناه می بره به همین رویه .البته من روانشناس نیستم که برا خودم تز بدم ولی فکر می کنم تا حدودی درست بگم. این افراد وقتی که در شرایط استثنایی دعوا قرار می گیرن به هیچ وجه مداخله نمیکنن حتی اگه دعوا بین دوستش و دشمنش باشه کنار می ایسته و نگاه می کنه. من با همچین شخصیتهایی هیچ وقت نتونستم کنار بیام حتی اگه ..... خودم باشه .........

ببخشید امروز از دست یکی از نزدیکترین دوستام ناراحتم

راستی دارم برا آزمون MBA آماده می شم کسی می تونه کمک کنه؟


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

27659:کل بازدید
13:بازدید امروز
1:بازدید دیروز
درباره خودم
هنوز
لوگوی خودم
هنوز
لوگوی دوستان

لینک دوستان

کلبه تنهایی
کافه آنتراکت
نوازنده

فهرست موضوعی یادداشت ها
کم .
بایگانی
شهریور 1388
اشتراک